preskoči na sadržaj

Turistička i ugostiteljska škola Dubrovnik

COVID-19 UPUTE

UPUTE ZA RAD PO MODELU C

Drage učenice i učenici,

Kao što znate od slijedećeg tjedna ponovno prelazimo na Model C (online nastava). Sukladno tome navodimo osnovna pravila koja će se od ponedjeljka 14.prosinca sustavno provoditi.

  1. Radno vrijeme škole –Ako roditelji ili učenici moraju doći do administracije ili tajništva, oni su im dostupni od 8-14h. Naglašavamo da pri dolasku i boravku u školi vrijede sva dosadašnja epidemiološka pravila.
  2. Rad u nastavi – nastava za sve razrede se odvija u jutarnjoj smjeni, prema rasporedu obajavljenom na stranici škole. Objavljivanje nastavnih materijala ili Zoom satova se odvija u realnom vremenu, što znači da ste u tom periodu dužni biti online, kao da ste u školi. Nastavni sat traje 40 minuta, uz male odmore od 5 min i veliki odmor.
  3. Izostanci – Učenici su dužni svaki dan prema redovnom rasporedu provjeriti objave predmetnih nastavnika i pokazati da su ih pročitali pritiskom na „like“. Ako to niste napravili do 18h sati tog dana, predmetni nastavnik to evidentira kao izostanak u e-dnevniku. U slučaju nastave putem Zooma izostanak se evidentira u realnom vremenu. Roditelji su onda dužni opravdati  „izostanak“ razredniku, kao da učenik nije bio u školi. Kako bi se utvrdilo hoće li ti sati biti opravdani ili neopravdani, primjenjuju se ista pravila kao u redovnoj nastavi. Ukoliko učenici imaju problema sa spajanjem na platformu Edmodo, Zoom ili druge tehničke poteškoće roditelji također moraju obavijestiti razrednika. Ako razrednik ima saznanja o takvim poteškoćama, molimo da obavijesti cijelo Razredno vijeće, kako bi nastavnici pravodobno bili upoznati.
  4. Vrednovanje – Svaki zadatak koji je zadan od strane predmetnog nastavnika nužno je obaviti i predati u za to predviđenom roku. Učenici isti dan moraju predati izvršene zadatke do 18h. To se odnosi na zadatke koji spadaju pod Školski rad. Domaći rad ili projektni zadatak dogovaraju s nastavnikom. Nastavnici vode evidenciju aktivnosti u ovom periodu i upisuju bilješke vezane za istu u e-dnevnik. Te bilješke će služiti kao osnova za ocjenjivanje. Ako učenici imaju ikakav problem s otvaranjem ili preuzimanjem nastavnih materijala trebaju kontaktirati predmetnog nastavnika. Na poveznici možete naći pravilnik o ocjenjivanju i vrednovanju u radu na daljinu https://skolazazivot.hr/upute-za-vrednovanje-i-ocjenjivanje-tijekom-nastave-na-daljinu/ . Navedene upute su od ponedjeljka ponovno na snazi.
  5. Praktična nastava – kabinetska nastava Kuharstva i Ugostiteljskog posluživanja odvija se kao i do sad. Još jednom, molimo učenike da se pri radu strogo provode sve epidemiološke mjere (obaveza nošenja maski, dezinfekcija…).
  6. Pravila komuniciranja ( za učenike )– Sva komunikacija koju ostvarujete s nastavnicima i drugim učenicima na platformi Edmodo, Zoom ili u razrednim grupama na Whatsuppu ili Viberu smatra se službenom komunikacijom. Svako neprimjereno komuniciranje prema nastavnicima i drugim učenicima, objavljivanje neprimjerenih sadržaja (slika, GIFova, Emojija itd.), podliježe Pravilniku o izricanju pedagoških mjera i bit će sankcionirano.

I razrednici i nastavnici i stručna služba dostupni su vam za bilo kakva dodatna pojašnjenja. Isto tako roditelji će biti pravovremeno obaviješteni o svim mogućim kršenjima navedenih pravila.


OGLASNA PLOČA
Natječaji za radna mjesta
OBILJEŽAVANJE
Za razrednike
OBRASCI

 

 
www.postani-student.hr
www.ncvvo.hr
www.asoo.hr
www.azoo.hr
www.mzos.hr
 
www.zuts.hr
www.htz.hr
 
www.mint.hr

 

CMS za škole logo
Turistička i ugostiteljska škola Dubrovnik / Župska 2, HR-20000 Dubrovnik / www.ss-turisticka-ugostiteljska-du.skole.hr / ravnatelj@skole.hr
preskoči na navigaciju