UPUTE ZA RAD PO MODELU C
Drage učenice i učenici,
Kao što znate od slijedećeg tjedna ponovno prelazimo na Model C (online nastava). Sukladno tome navodimo osnovna pravila koja će se od ponedjeljka 14.prosinca sustavno provoditi.
- Radno vrijeme škole –Ako roditelji ili učenici moraju doći do administracije ili tajništva, oni su im dostupni od 8-14h. Naglašavamo da pri dolasku i boravku u školi vrijede sva dosadašnja epidemiološka pravila.
- Rad u nastavi – nastava za sve razrede se odvija u jutarnjoj smjeni, prema rasporedu obajavljenom na stranici škole. Objavljivanje nastavnih materijala ili Zoom satova se odvija u realnom vremenu, što znači da ste u tom periodu dužni biti online, kao da ste u školi. Nastavni sat traje 40 minuta, uz male odmore od 5 min i veliki odmor.
- Izostanci – Učenici su dužni svaki dan prema redovnom rasporedu provjeriti objave predmetnih nastavnika i pokazati da su ih pročitali pritiskom na „like“. Ako to niste napravili do 18h sati tog dana, predmetni nastavnik to evidentira kao izostanak u e-dnevniku. U slučaju nastave putem Zooma izostanak se evidentira u realnom vremenu. Roditelji su onda dužni opravdati „izostanak“ razredniku, kao da učenik nije bio u školi. Kako bi se utvrdilo hoće li ti sati biti opravdani ili neopravdani, primjenjuju se ista pravila kao u redovnoj nastavi. Ukoliko učenici imaju problema sa spajanjem na platformu Edmodo, Zoom ili druge tehničke poteškoće roditelji također moraju obavijestiti razrednika. Ako razrednik ima saznanja o takvim poteškoćama, molimo da obavijesti cijelo Razredno vijeće, kako bi nastavnici pravodobno bili upoznati.
- Vrednovanje – Svaki zadatak koji je zadan od strane predmetnog nastavnika nužno je obaviti i predati u za to predviđenom roku. Učenici isti dan moraju predati izvršene zadatke do 18h. To se odnosi na zadatke koji spadaju pod Školski rad. Domaći rad ili projektni zadatak dogovaraju s nastavnikom. Nastavnici vode evidenciju aktivnosti u ovom periodu i upisuju bilješke vezane za istu u e-dnevnik. Te bilješke će služiti kao osnova za ocjenjivanje. Ako učenici imaju ikakav problem s otvaranjem ili preuzimanjem nastavnih materijala trebaju kontaktirati predmetnog nastavnika. Na poveznici možete naći pravilnik o ocjenjivanju i vrednovanju u radu na daljinu https://skolazazivot.hr/upute-za-vrednovanje-i-ocjenjivanje-tijekom-nastave-na-daljinu/ . Navedene upute su od ponedjeljka ponovno na snazi.
- Praktična nastava – kabinetska nastava Kuharstva i Ugostiteljskog posluživanja odvija se kao i do sad. Još jednom, molimo učenike da se pri radu strogo provode sve epidemiološke mjere (obaveza nošenja maski, dezinfekcija…).
- Pravila komuniciranja ( za učenike )– Sva komunikacija koju ostvarujete s nastavnicima i drugim učenicima na platformi Edmodo, Zoom ili u razrednim grupama na Whatsuppu ili Viberu smatra se službenom komunikacijom. Svako neprimjereno komuniciranje prema nastavnicima i drugim učenicima, objavljivanje neprimjerenih sadržaja (slika, GIFova, Emojija itd.), podliježe Pravilniku o izricanju pedagoških mjera i bit će sankcionirano.
I razrednici i nastavnici i stručna služba dostupni su vam za bilo kakva dodatna pojašnjenja. Isto tako roditelji će biti pravovremeno obaviješteni o svim mogućim kršenjima navedenih pravila.
OBAVIJEST O IZABRANIM KADIDATIMA NATJECAJA 26.02. projekt.pdf
Odluka o obustavi natjecaja voditelj - ica projekta.pdf
POZIV NA RAZGOVOR- natjecaj od 26. veljace 2021. - radna mjesta na projektu.pdf
ODLUKA O POSTUPKU PROCJENE I VREDNOVANJA - RADNA MJESTA NA PROJEKTU.pdf
Obavijest o izabranim kandidatima za natjecaj od 28.01.2021..pdf
natjecaj - VODITELJ PROJEKTA ponovljeni natjecaj.pdf
natjecaj - KOORDINATOR ponovljeni natjecaj.pdf
natjecaj - ADMINISTARTOR ponovljeni natjecaj.pdf
ODLUKA O OBUSTAVI NATJECAJA-radna mjesta na projektu.pdf
Poziv na razgovor (intervju) za natjecaj od 28.01.2021. (4).pdf
natjecaj VODITELJ PROJEKTA 28.01.2021..pdf
natjecaj KOORDINATOR PROJEKTNIH AKTIVNOSTI 28.01.2021..pdf
natjecaj ADMINISTRATOR PROJEKTA 28.01.2021..pdf
ODLUKA O NACINU VREDNOVANJA KANDIDATA 28.01.2021..pdf
natjecaj 28. sijecnja 2021..pdf
REZULTATI NATJECAJA 13.10.2020..pdf
Poziv na razgovor (intervju) za natjecaj od 13.10.2020. (1).pdf
ODLUKA O NACINU VREDNOVANJA KANDIDATA 13.10 2020..pdf
Natjecaj 13.10. 2020..pdf
70 GODINA ŠKOLE
1947.-2017.
FOTO: 70. godina Turističko - ugostiteljske škole
Biskup predvodio misu uz 70. obljetnicu Turističke i ugostiteljske škole u Dubrovniku
Obrazac za prijavu završnog rada
Potvrda o položenom predmetnom ispitu
Prijavnica i zapisnik o polaganju popravnog ispita
Prijavnica i zapisnik o polaganju razrednog-predmetnog ispita